Projekt, který byl v Polsku na umělecké škole „Zespól państwowych szkól“ ve městě Kielce. Tato umělecká škola se zaměřuje na tradiční umění a řemesla. Naučili nás pracovat s pravým zlatem a jak funguje technika zlacení. Prošli jsme celým procesem a výsledkem byl jeden obrázek velikosti A4.
Projekt, který byl v Polsku na umělecké škole „Zespól państwowych szkól“ ve městě Kielce. Tato umělecká škola se zaměřuje na tradiční umění a řemesla. Naučili nás pracovat s tkalcovskými stroji, z nichž některé byly staré téměř 70 let. Naučili nás techniku tkaní. Vytvořila jsem také keramické díly a dřevěné díly, které byly zlaceny pravým zlatem a tyto díly jsem použila jako další ozdobu látky. Prošli jsme celým procesem a výsledkem byl jeden obrázek A1. Tématem byl Gustav Klimt.
Tyto „bubny“ jsem vytvořil ve svém volném čase. Bubny Udu jsou africké nástroje a protože jsem miloval jejich zvuk, vyrobil jsem si dva z nich sám. Udělal jsem dva typy: jeden je plochý, kterému říká „udu utar“ a druhý je více kulovitý. Naučila jsem se pár nových triků pro práci s hlínou.
Projekt, který je propojený s mými pocity, myslí a vnitřním světem. Souviselo to i s různými aspekty, které mě a mou náladu ovlivňují, jako je hudba, počasí nebo prostředí.
„futurae“ je školní projekt, kde jsem aplikoval techniku linorytu (3 barvy/vrstvy). Tématem této práce byla budoucnost.
„Synthetic“ je školní projekt, kde jsem si vyzkoušel techniku leptu. Myšlenkou tohoto obrázku je kontrast mezi technologií a přírodou.
Tato práce na umělecké škole mi dala možnost vyzkoušet si další zajímavou techniku, kterou byl dřevoryt. Tématem byla Afrika.